A következő szezontól kezdődően a Schalke labdarúgóklub szurkolói a hivatalos csapatmezbe épített chippel is fizethetnek a hazai mérkőzéseken.
Az újítást a német bajnokságban szereplő gelsenkircheni együttes vezetői csütörtökön jelentették be, miután szponzori megállapodást kötöttek az AllyouneedFresh nevű céggel.
Az online bevásárlóközpont logója a következő szezonban használatos mezek ujján jelenik majd meg, ide lesz beépítve a chip, amelynek segítségével készpénz nélkül is fizethetnek a drukkerek a stadion területén.
A játékosok által használt mezben nem lesz megtalálható a chip, csak a szurkolóknak szánt verzióban. A klub és a cég négyéves, 20 millió euróról (6,2 milliárd forint) szóló szponzori megállapodást írt alá.
Neked ajánljuk
Átigazolások
Diósgyőr
Szabadlistára tettek egy légióst
A továbbiakban nem számít Mohammed Rharsalla játékára a DVTK, aki szabadlistára került és megfelelő ajánlat esetén távozhat a klubtól - jelentette be az NB I-es csapat hivatalos oldala.
Soroksár
Eldőlt a 11-szeres válogatott játékos sorsa
További egy évvel meghosszabbította a nyáron lejáró szerződését a Soroksár középpályása, Vass Ádám. A 11-szeres magyar válogatott játékos eddig 59 mérkőzésen lépett pályára sárga-feketében.
Diósgyőr
A sportigazgató az edzőkérdésről és új igazolásokról
Több, az átigazolásokat is érintő témáról beszélt Horváth Csenger, a DVTK közelmúltban kinevezett sportigazgatója.