A storytelling, vagyis a történetmesélés, az információkat összefüggéseiben mutatja be, felruházva jelentéstartalommal és érzelmi töltettel. Egy modern tartalommarketing eszköz, amelynek
segítségével egy márka nemcsak megszólítja a célcsoportját, hanem magával ragadja, bevonja a fogyasztóit. A sport hatalmas érzelmeket kiváltó ereje pedig tökéletes alap a jó sztorikhoz.
– A Bajnokok Ligája döntő és az év legnagyobb sporteseménye, a labdarúgó világbajnokság rajtja közötti időszakban mi más lenne aktuálisabb téma, mint a storytelling a labdarúgásban? Nagyon fontosnak tartom kiemelni, hogy a meetupon nemcsak hazai, hanem külföldi szakemberek is megosztják a marketingtörténeteiket, így a nemzetközi trendek is bemutatásra kerülnek. A sportszervezetek és a márkák képviselői olyan kampányokat hoznak a rendezvényre, amelyek túlmutatnak a szimpla hírközlésen, egyedi hangú, nspiráló és motiváló történetek – mondta Zsédely Péter főszervező.
Az esemény nagy népszerűségnek örvend a sportmarketingesek, sportvezetők, sportolók, valamint a vállalati szféra marketingesei és az ügynökségek körében. Erőssége a friss ötletek generálása, a kreatív környezet és az interaktivitás.