A Dorko életében a hazai jó ügyek támogatása a kezdetektől fogva nagy hangsúlyt kap. Fontos célkitűzése a márkának, hogy olyan kezdeményezéseket indítson, és olyan szervezetek munkáját támogassa, amelyek egyébként nem kapnak elegendő reflektorfényt.
A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének Kutyaiskolájánál a várólista nagyon hosszú, sokan akár éveket is várnak vakvezető kutyára hazánkban. Ezért tartotta fontosnak a Dorko, hogy 2015-ben zászlajára tűzze a várakozási idő csökkentését.
A magyar labdarúgók közül sokan már a kezdetek óta a Dorko kezdeményezése mellé álltak, így például többek között Juhász Roland, Torghelle Sándor ötödik alkalommal kampányol, de Priskin Tamás, és Guzmics Richárd is örömmel sietett a vakvezető kutyák megsegítésére.
– A Dorko támogatásának köszönhetően az elmúlt évek során sikerült megduplázni a Magyarországon évente kiképezhető vakvezető kutyák számát, 5-ről 2-3 évre csökkentünk a várakozási időt a várólistán jelentkezőknek, amely ugyan még így is hosszú idő, de a kampány nagyon sokat segített nekünk. Emellett a fiatalok is nagyobb nyitottságot mutatnak az iskolánk és tevékenységünk felé, ami külön öröm számunkra – mondta el Schiff Mónika, az MVGYOSZ Vakvezetőkutya-kiképző Központ vezetője.
A Loyalty is Royalty termékek eladásából származó teljes nyereség a vakvezető kutyák kiképzését támogatja.
A Dorko külön erre a célra tervezett limitált 2019-es kollekciója már elérhető a webshop-on és az üzletekben.