A SUPERZ. BUDAPEST lesz az FTC új mezszponzora, a megállapodás értelmében a cég három évre kötelezi el magát a zöld-fehér labdarúgócsapat mellett - jelentette be a fradi.hu.
A SUPERZ. Budapest mindössze három évvel ezelőtt, 2021 nyarának végén alakult meg, de a magyar parfümmárka rövid idő alatt látványos sikertörténetet mondhat magáénak. A 12 hónapnyi tesztelés és a parfümolajok válogatása után megszülettek azok az illatok, amelyek ma is alapjait képezik a márka termékeinek. Alapanyagaikat 5 kontinensről, több mint 35 országból szerzik be, hogy korszakalkotó parfümök készülhessenek. A márka célja az, hogy olyan terméket hozzon létre, amely a legtisztább és legkiválóbb alapanyagokkal, világszinten is kimagasló minőségben biztosítja vásárlóinak az egyedi és kivételes illatok viselését. A SUPERZ. Budapest Magyarország legnépszerűbb parfüm brandje, amely címet a prémium illatokon felül a felhasználói élmény és a kiszolgálás színvonala révén nyerte el magának. Tavaly, egyedüli magyar parfüm márkaként képviselték hazánkat a világ legnagobb kozmetikai kiállításán Dubaiban. A lehengerlő siker következményeként, a hazai 9 üzletük mellett, többek közt már Olaszországban is több, mint 40 Niche üzletben érhetőek el termékeik - szól a bemutatás a Fradi honlapján.
- Fontos célkitűzésem volt a márka létrehozásánál, hogy olyan terméket állítsunk elő, melyek az európai szabványok szerint a legtisztább minőségi hordozóanyagokkal, természetes forrásokból származó összetevőkkel készülnek. Az egyedülálló minőség iránti vágy meg is hozta gyümölcsét, a parfümolajok és az Extrait de Parfum kollekcióink is méltán viselik magukon olyan unióban bejegyzett naturális védjegyet, amely garantálja termékeink 75%-nál magasabb naturális alapanyag összetételét. Nem túlzás azt állítani, hogy a Ferencváros egész Magyarország legnépszerűbb és legnagyobb múlttal rendelkező csapata. Nem csupán a klub és a SUPERZ. Budapest értékei nagyon hasonlóak, de a sikerhez való hozzáállásunk is megegyezik: mindig a legjobbra való törekvés, a befektetett minőségi munka is összekötnek bennünket. A parfümkészítés is csakúgy, mint a labdarúgás, szenvedély és művészet. Hatalmas megtiszteltetés és büszkeség, hogy minden idők legeredményesebb magyar futballklubjának mezén jelenhetünk meg. Biztos vagyok benne, hogy közösen, egymást erősítve még nagyobb sikereket érhetünk el a közeljövőben – mondta Szerencsés Szabolcs, a SUPERZ. Budapest alapítója.
A megállapodás értelmében idén júliustól a mezek hasi oldalán lesz látható a SUPERZ. Budapest logója. A mezszponzoráció mellett több izgalmas aktivitást foglal magában az együttműködés, melyre a közeljövőben fog fény derülni.
- A SPORTFIVE Hungary Kft. - mint a Ferencváros férfi labdarúgócsapatának kizárólagos szponzorációs és marketingügynöksége, valamint a Groupama Aréna üzemeltetője - nevében mondhatom, büszkék vagyunk arra, hogy ismét egy nagyon komoly megállapodást sikerült megkötnünk, és immár a SUPERZ. Budapest is mezszponzorként a Ferencváros mellé áll a következő szezontól. A SPORTFIVE továbbra is elkötelezett abban, hogy olyan célokat valósítson meg, melyek kiemelkedő lehetőségeket kínálnak a Ferencvárosi TC számára – mondta Igaz András a SPORFIVE Hungary Kft. vezérigazgatója.
A 35-szörös magyar bajnok Ferencváros labdarúgócsapatánál a következő szezonra kitűzött elsődleges cél, hogy az együttes megszerezze sorozatban hetedik bajnoki címét, emellett bejusson a Bajnokok Ligája csoportkörébe. A csapat a 2024/25-es szezon BL-selejtező sorozatát július 23-án, kedden kezdi meg hazai pályán. A SUPERZ. Budapest ezen a mérkőzésen debütál, mint mezszponzor.