A felek a legutóbbi szerződést 2014-ben kötötték egymással, az a tízéves megállapodás a mostani szezon végén lejár, és úgy tudjuk, hogy bár folytak tárgyalások a hosszabbításról, végül nem lesz közös a jövő.
Érdemes kiemelni, hogy ennek nincs köze a csapat korai BL-búcsújához, az okok egyike inkább az lehet, hogy az amerikai cég a jövőben már nem minden esetben helyezne olyan nagy hangsúlyt az európai sportcsapatok szponzorációjára, így elképzelhető, hogy bizonyos területeken szépen lassan folyamatosan kifuttatja, majd elengedi a klubokkal kötött szerződéseit.
A Fradinál az elmúlt időszakban természetesen már készültek az “átalakulásra”, úgy tudjuk, három nagy sportszergyártó cég is képben volt, amely szívesen támogatta és “öltöztette” volna a zöld-fehéreket. Információink szerint végül a Puma lett a befutó, így a jelenlegi állás szerint szinte biztos, hogy a 2024/25-ös szezontól kezdve a német cég mezeiben láthatjuk a Ferencvárost.
A Nike a magyar labdarúgó-élvonalban jelenleg kizárólag a Fradit szponzorálja, de a zöld-fehéreket már igen hosszú ideje, egészen pontosan 2005 óta, és ez az NB II-es időszak alatt sem változott. A zöld-fehéreknél tehát egy közel húszéves korszak érhet most véget. A váltás amiatt lehet pikáns, mert a Puma éppen a városi rivális Újpest mezszponzora is.