A Ferencváros csütörtöki, hivatalos bejelentése az MVM és az FTC között létrejött egyezségről.
"Folytatja sikeres szponzorációját Magyarország legnépszerűbb sportklubjával az MVM. Az MVM és az FTC 2018. december 1-jén kezdte meg nagyszabású, a legtöbb szakosztályra és korcsoportra kiterjedő szponzorációs együttműködését. Az FTC az elmúlt négy évben számos kiemelkedő sikert ért el, több szempontból rekordokat döntött. A legnagyobb hazai szurkolótáborral rendelkező NBI-es férfi labdarúgó csapat négy egymást követő idényben végzett az első helyen a magyar első osztályban, így immár harmincháromszoros rekordbajnok. 2019-ben és 2021-ben is bejutott az Európa Liga csoportkörbe, 2020-ban a Bajnokok Ligája elit mezőnyében szerepelhetett. Idén pedig 47 év elteltével ott lehet egy nemzetközi kupa legjobb tizenhat csapata között, miután a szerb és a török bajnokot, a francia bronzérmest megelőzve csoportelsőként végzett az Európa Ligában.
A labdarúgókhoz hasonlóan kiemelkedő eredményeket produkáltak az FTC más szakosztályai is. A női kézilabdacsapat 2021-ben magyar bajnoki címet ünnepelhetett, 2022-ben a Magyar Kupát hódította el, és minden évben bejut a Bajnokok Ligája legjobb nyolc csapata közé. A férfi vízilabdázók 2019-ben a klub első Bajnokok Ligája győzelmét szerezték meg, folyamatosan a világ élvonalába tartoznak, 2021-ben ismét a LEN-bajnokok ligája döntőig jutottak. A csapatsportok mellett olyan egyéni sportágakban is országos és világsikereket érnek el az egyesület versenyzői, mint az atlétika, a birkózás, a kajak-kenu, az ökölvívás, a teke, a torna, a triatlon, az úszás vagy a vívás. Kajak-kenuban Kozák Danuta révén az FTC olimpiai aranyérmet is szerzett Tokióban 2021-ben. Úszásban 2022-ben Mihályvári-Farkas Viktória aranyérmes lett a római Európa-bajnokságon.
Az újabb négy évre szóló megállapodással az MVM immáron kibővített tartalommal támogatja a továbbiakban is az FTC szakosztályainak eredményes és sikeres működését. A 2,1 millió szimpatizánst maga mellett tudó FTC szponzorációjának éves összesített értéke nettó 6,6 millió euró (mintegy 2,65 milliárd forint - a szerk.), valamint 1 milliárd forint.
Az FTC teljes labdarúgáshoz kapcsolódó szervezete mellett a szponzorációs együttműködés a következő csapatokra és sportágakra terjed ki: felnőtt női kézilabda csapat, felnőtt férfi kézilabda csapat, felnőtt férfi jégkorong csapat, felnőtt férfi vízilabda csapat, felnőtt női vízilabda csapat, felnőtt curling csapat, női akrobatikus torna, atlétika, birkózás, férfi torna, kajak-kenu, kerékpár, női torna, ökölvívás, szinkronúszás, teke, triatlon, úszás, vívás. Az MVM megjelenik az említett szakosztályok sportlétesítményeinek felületein, az összes sportoló felszerelésén és ruházatán is.
- Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarország legnagyobb energetikai közműszolgáltató cégeként hozzájárulhattunk a legnépesebb szurkolói tábort maga mögött tudó hazai torna club sikereihez. A mögöttünk álló négy év bebizonyította, hogy ha a legnagyobbak összefognak, abból mindkét fél számára gyümölcsöző együttműködés születik. A szponzorációs együttműködésünk nagymértékben támogatta az MVM márka újrapozícionálását és lakossági bevezetését, messzemenőkig összhangban van az MVM társadalmi felelősségvállalási stratégiájában foglalt alapelvekkel, hiszen kiterjed az utánpótlás, a tömegsport, a versenysport teljes körére, szinte az összes szakosztályra” – mondta Bozóky Anita, az MVM Zrt. csoportszintű kommunikációs és társadalmi kapcsolatokért felelős igazgatója.
- Az MVM immáron négy éve a Fradi család tagja, ami büszkeséggel tölt el bennünket. Az MVM-mel közös együttműködésünknek köszönhetően számos sikert tudtunk elérni mind hazai, mind nemzetközi szinten. Büszkék vagyunk elért eredményeinkre, amellyel meg is tudtuk hálálni szponzoraink bizalmát. Azt is nagyon fontosnak tartjuk, hogy a cég támogatása több ezer gyermeknek biztosít magas szintű sportolási lehetőséget. Mert nemcsak az eredmények számítanak, hanem az is, hogy milyen körülményeket tudunk biztosítani a fiataloknak. Megtisztelő számunkra, hogy Magyarország második legnagyobb vállalata úgy döntött, hogy továbbra is kiemelten támogatja a Fradi sikeres működését. Reméljük, az elmúlt évekhez hasonló kimagasló eredményekkel öregbíthetjük tovább mind az MVM, mind pedig sportklubunk hírnevét – mondta Kubatov Gábor, a Ferencvárosi Torna Club elnöke.
A szponzorációs együttműködés keretében az MVM a fent említett felületeken kívül többek között szektornévadó szponzori státuszt kap, amelynek köszönhetően a C Szektor elnevezése „MVM C Szektor” névre változik. A szponzorált a szektorhoz kapcsolódó összes felületen megjelenteti az MVM arculati elemeit és hirdetéseit. A Népligeti Sportközpontot a szerződés teljes időtartama alatt mindennemű hivatalos, illetve a nyilvánosság előtti megjelenésben „FTC - MVM népligeti Sportközpont” néven tüntetik fel.
Ezen felül az MVM arculati elemeivel és hirdetéseivel jelenik meg a Sportközpont felületein, rendszeresen szerepel a Zöld és Fehér klubmagazinban, a Fradi TV-ben, a fradi.hu-n és az FTC közösségi oldalain" - olvasható a fradi.hu oldalán.