Már tavaly nyáron, a mostani szezon legelején jelezte elsőként honlapunk, hogy értesülésünk szerint komoly változás történhet a Ferencvárosnál, az együttes jelenlegi mezszponzorát, a Nike-t ugyanis közel 20 év után egy másik cég válthatja, miután a 2014-ben kötött tízéves megállapodás az idény végén lejár. Úgy tudjuk, hogy korábban folytak egyeztetések a hosszabbításról, de az amerikai cég a jövőben már nem minden esetben helyezne olyan nagy hangsúlyt az európai sportcsapatok szponzorációjára, így végül eldőlt, hogy nem folytatódik a közös együttműködés.
Az utóbbi időben több lehetséges mezszállítóval is tárgyalt a Fradi, információink szerint az egyik legkomolyabb esélyes sokáig a Puma volt, ám végül az utolsó fázisban meghiúsult az üzlet. A csakfoci.hu értülései szerint így minden bizonnyal az olasz sportszergyártó cég, a Macron lesz a befutó,
amely Olaszországban többek között a Sampdoria, a Bologna, vagy éppen az Udinese mezszállítója, míg Európa más országaiban együttműködik - a teljesség igénye nélkül - az angol Crystal Palace-szel, Stoke Cityvel és a Boltonnal, a francia Nantes-tal, a spanyol Real Sociedaddal, a belga Club Bruggével, a lengyel Lech Poznannal és a horvát Hajduk Splittel is, de a kosárlabdában, a röplabdában és a kézilabdában is jelen van.
A Nike a magyar labdarúgó-élvonalban jelenleg kizárólag a Fradit szponzorálja, de a zöld-fehéreket már igen hosszú ideje, egészen pontosan 2005 óta, és ez az NB II-es időszak alatt sem változott, egy közel húszéves korszak ér most véget tehát.