Az MTVA sajtóosztályának szerdai tájékoztatása szerint ezzel a közszolgálati sportcsatorna egy héten belül másodszor volt piacvezető a nemzeti válogatott mérkőzése alatt. Pénteken a Puskás Aréna avatómérkőzését, az Uruguay elleni találkozót követték hasonlóan fokozott érdeklődéssel a nézők.
Az M4 Sport 18,2 százalékos közönségarányt ért el a teljes népesség körében a cardiffi Eb-selejtező - amelyet a magyar válogatott 2-0-ra elveszített - közvetítése alatt, ezzel a műsor idején ismét piacvezető volt. A fiatal felnőttek (18-49 évesek) körében átlagon felüli volt az érdeklődés: minden ötödik néző Marco Rossi válogatottjának mérkőzését kísérte figyelemmel.
A Nielsen számításai szerint a találkozó nézettsége 724 ezer fő lett, ami a legmagasabb a selejtezősorozatban. A Magyarország-Uruguay találkozót pedig átlagosan 824 ezren nézték pénteken. (MTI nyomán)