A mai napon a korábban Lagardère Sports and Entertainment néven működő globális sportmarketing ügynökség megváltoztatta a márka nevét SPORTFIVE-ra, miután a Lagardère Group-tól a H.I.G. Capital-nek eladásra került április közepén. A cég mostantól 75,1% -os részesedéssel rendelkezik - olvasható a sajtóközleményben.
A SPORTFIVE és a Ferencvárosi Torna Club továbbra is folytatja azt a sikeres együttműködést, mely az elmúlt 6 évben a stadion üzemeltetését jellemezte. A SPORTFIVE magyar menedzsmentje nem változik.
A SPORTFIVE a Groupama Aréna megnyitása óta két bajnoki címet és három Magyar Kupa győzelmet ünnepelhetett a Fradival. A stadion multifunkciós jellegét jól kihasználva az üzemeltető már több, mint 1000 vállalati rendezvényt csábított az elmúlt években az arénába.
“A Groupama Aréna üzemeltetőjeként immár 6 éve arra törekszünk, hogy a Fradinak megfelelő otthont biztosítsunk, mindeközben pedig kihasználjuk a multifunkciós stadionunk minden előnyét. Nevünk megváltoztatásával ezen törekvéseink nem módosulnak, továbbra is a partnereink legmagasabb szintű kiszolgálására törekszünk. A SPORTFIVE már ismert és elismert márka az európai sportpiacon, így büszkén mondhatom, hogy a nemzetközi csapat támogatásával további gyümölcsöző együttműködéseket építhetünk és innovatív fejlesztéseket hozhatunk az FTC és minden partnerünk számára” – mondta Igaz András a SPORTFIVE magyar leányvállalatának ügyvezetője.