A magyar márka sportolókkal, művészekkel, színészekkel, királynőkkel és fantasztikus zenészekkel ünnepelte meg azt, hogy jelképesen megnyílt a Dorko Vakvezető Kutyakiképző Központ Csepelen. A rendezvényen megismerhették a vakvezető kutyák kiképzésének folyamatát és nehézségeit a futballistáink.
A "Loyalty is Royalty" a Dorko márka kampánya, amivel 2015 óta foglalatoskodnak, és amiről egyre többet hallhatunk. A Magyar Vakok És Gyengénlátók Országos Szövetségének Kutyaiskolája tökéletesen megtestesíti munkájával azokat az értékeket, ami mellett érdemes kiállni. A kampányhoz egyébként a Ferencváros játékosa, Varga Roland is csatlakozott.
A márka fő célja a kampánnyal, hogy felhívják a figyelmet arra a problémára, miszerint Magyarországon közel 10.000 vak emberre csupán 120 vakvezető kutya jut a magas képzési költségek miatt. Tavaly közös erővel sikerült egy újabb kutya kiképzésére összegyűjteniük a pénzt, ami 1.800.000 Ft-ot jelent. A kampány sikerességének, eredményességének és fontosságának köszönhetően idén is folytatják a kezdeményezést. Loyalty is Royalty kollekciók megvásárlása mellett, Dorko Loyalty hűségkártya megvásárlásával is lehetőség nyílik a támogatásra. (Részletek itt: www.loyaltyisroyalty.hu)
Továbbá abban a megtiszteltetésben lehet idén részük, hogy jelképesen elnevezhetjük Csepelen a MVGYOSZ kutyaiskolájának az épületének egy részét Dorko Vakvezető Kutyakiképző Központtá. Az épület falára egy emléktábla is kikerült, melyen minden idei kampányarc aláírta nevét, ezzel jelezve, hogy kiáll az ügy mellett. Ennek megünneplését nyilvánosan is megtartják. december 3.án 10:00 órára szervezi a Dorko, ahova minden kedves érdeklődőt várnak. (Csepel, Hollandi út 1.)