A toldimarketing.hu célja, hogy hatékonyan eljuttassa a cégek üzenetét a célközönséghez. Emellett támogatja a vállalkozások növekedését és versenyképességét a digitális térben. Az eszköztárában szereplő stratégiák – legyen szó PPC kampányokról, SEO-ról vagy közösségi médiáról – mind arra szolgálnak, hogy növeljék a márka ismertségét, erősítsék az ügyfélkapcsolatokat, és végső soron elősegítsék az értékesítési célok elérését.
Milyen eszközökkel dolgozik az online marketing?
A PPC (Pay-Per-Click) az online marketing egyik legcélravezetőbb “ága”. Erőssége a gyorsaságában rejlik. A Toldimarketing által összeállított stratégiák segítenek abban, hogy a cég üzenete több embert megszólítson és cselekvésre késztessen.
Az ilyen típusú kampányok a sport világához hasonlóan gyors reagálást és precíz (mozdulatokat) beállításokat igényelnek: akár egy futóverseny, ahol minden másodperc számít. Az optimalizált PPC stratégiák révén a marketingköltségek hatékonyan és gyorsan megtérülnek.
Konverzióoptimalizálás a középpontban
Mit is jelent a konverzióoptimalizálás? Ez a folyamat segít abban, hogy a látogatók ne csak megnézzék az oldalt, hanem konkrét cselekvéseket hajtsanak végre, legyen szó vásárlásról, ajánlatkérésről vagy regisztrációról.
A sikeres optimalizálás olyan, mint egy kosárlabdázó dobása: a cél az, hogy a labda a hálóban landoljon, vagyis a látogató a kívánt lépést megtegye. A Toldimarketing által kidolgozott stratégiák és adatelemzések folyamatosan biztosítják, hogy a weboldalak teljesítménye a lehető legjobb legyen.
Keresőoptimalizálás, avagy a SEO mibenléte
A SEO (Search Engine Optimization) a weboldalak organikus elérésének növelésére helyezi a hangsúlyt. A megfelelően kidolgozott keresőoptimalizálási stratégia által a vállalkozás a keresőmotorok találati listáin jól rangsorolt, így a célcsoport szeme elé kerül. Mindezek alapja az olvasó számára releváns és értékes tartalom kidolgozása.
A közösségi média szerepét is meg kell említeni
A különböző platformokon megjelenő kreatív tartalmak és interaktív anyagok növelik a márka ismertségét, és hűséges követőtábort hozhatunk így létre. Ezen platformok jellemzője a virálisan terjedő információ, azaz a megosztások révén egyre több emberhez jut el egy-egy érdekes tartalom. A fizetett hirdetésekkel még jobban becélozható a célközönség, így garantáltan ahhoz jut el az információ, akit az valóban érdekel.
Látható tehát, hogy a hatékony online jelenlét alapfeltétele a stratégiai tervezés és annak pontos kivitelezése.