Mit is jelent pontosan az automatikus adatintegráció?
Az esetek többségében még a mai napig úgy néz ki a folyamat, ha egy cég adatait, paramétereit szeretnénk megvizsgálni, akkor rákeresünk az adatbázisban. Egyesével kibányásszuk az adatokat, megpróbáljuk értelmezni őket, és ezt nem elég egyszer megtenni, hisz azok bármikor frissülhetnek, változhatnak. A Credit Online adatintegráció szolgáltatásának köszönhetően azonban ez sokkal rövidebb, hatékonyabb és még komplexebb is lehet.
Haladjunk sorban: a rövidebb azt jelenti, hogy mivel automatikusan frissülnek az adatok, nem kell mindent manuálisan kikeresni valamelyik adatbázisban, hanem a rendszer mindig az aktuálisan naprakész információkat fogja megmutatni számunkra. Hatékony, mert időt spórol nekünk, és egyből elkezdhetjük feldolgozni a látott adatokat. Továbbá komplex is, mivel sokkal több információt fogunk kapni, valamint egyszerre több cég paramétereit is leszűrhetjük. Automatikusan meg fogunk kapni mindent, árbevétel-, kockázat-, eredmény- és egyéb indikátort.
Milyen további előnye van még az automatikus adatintegrációnak?
Például sokkal megalapozottabb döntést hozhatunk. Mivel naprakész információk állnak majd a rendelkezésünkre, mindig tudni fogjuk, hogy a versenytársaink éppen hogyan állnak, vagy melyik az a potenciális üzleti partner, akivel érdemes lehet együttműködni. Ugyanúgy meglévő partnereinket is ellenőrizhetjük a kockázati mutatók segítségével, hogyha esetleg eddig elkerülte volna valami a figyelmünket vagy éppen eltitkoltak egy-két információt magukról.
A cégünk költségeket is megspórolhat, mivel nem kell külön erőforrást fordítani arra, hogy a szükséges céginformációkat folyamatosan leszűrjük vagy éppen vadásszuk őket. Az eddig ezzel foglalkozó munkatársak koncentrálhatnak más, sokkal fontosabb feladatokra, így közvetve a vállalat hatékonysága és eredményessége is javulhat.
A digitalizációt nem lehet elkerülni, csak halogatni
Azt már az elmúlt évek is nagyon jól megmutatták, hogy a digitális, leginkább automatizált szolgáltatásoknak rengeteg előnye van. Aki időben vált, állítja át és optimalizálja a belső rendszereit ilyen funkciókhoz, az rövid-, közép- és hosszú távon is előnybe kerülhet a versenytársaihoz képest. Az automatizált adatintegráció kifejezetten olyan terület, amivel nagymértékben lehet a vállalat hatékonyságát növelni, és a piac aktuális helyzetéről is naprakész, hiteles információink lesznek. A szolgáltatás elindítása gyors, a hatása azonnal érződni fog.