A marketing ügynökségek naprakész tudással, széleskörű tapasztalatokkal rendelkeznek, így a lényegre tudnak koncentrálni, amikor egy ügyfél felkeresi őket a marketingje megtervezésével, megvalósításával kapcsolatban. A marketing tevékenység egy részének vagy akár egészének megvalósításában is segítenek. Sokan akkor fordulnak ügynökséghez, ha a házon belül elkezdett tevékenység nem hoz eredményeket, illetve ha anyagi, emberi és időbeli erőforráshiánnyal küzdenek.
Milyen marketing ügynökséget válassz?
A marketing bármely területén is tevékenykedik egy ügynökség, feladata az ügyfelek számára a legjövedelmezőbb, leghatékonyabb megoldás megtalálása a stratégia és a taktikák ismeretében. Ehhez folyamatos elemzés, optimalizálás szükséges, illetve az eredmények riportolása az ügyfél felé. A komoly szakmai tapasztalatokkal rendelkező, innovatív Ideastyle full-service ügynökségként segíti a cégeket, ha itt az ideje a gázra taposni.
A projekt jellege, a rendelkezésre álló idő, valamint a költségvetésed határozza meg, hogy milyen partnerre lesz szükséged. Full-service ügynökséget akkor érdemes választani, ha nem akarod elaprózni a munkákat, és egy partnerrel szeretnéd csak a kapcsolatot tartani, hiszen náluk, a komplex tevékenység révén egy szervezeten belül megtalálható minden szolgáltatás, amire szükséged lehet.
Mikor lehet szükség full-service ügynökségre?
Az integrált tevékenységet ellátó ügynökségek nagyobb szervezetet feltételeznek, így esetenként lassúbbak lehetnek, mint a csak egy-egy részterületre szerződő kisebb ügynökségek, azonban rendkívül hasznosak, ha összetett projektről, nagy szervezetről van szó, illetve abban az esetben, ha a márka széleskörű, többcsatornás kreatív tervezést kíván.
Amennyiben full-service ügynökséget választasz partnerül, egy, a vállalkozásodra delegált kollégával állsz majd kapcsolatban, és ő delegálja majd a kérdéseidet, a feladatokat az ügynökség alszervezetei számára.
Átfogó stratégiai és kreatív tervezéshez is egy komplex ügynökség lesz a megfelelő, hiszen egy kézben tartják az összes feladatot.
Nemzetközi jelenlét esetén érdemes lehet multinacionális full-service ügynökséggel szerződni.
Milyen tevékenységeket végez egy full-service ügynökség?
Az integrált ügynökségek az első lépésektől kezdve a vállalkozásodért dolgoznak, hiszen nemcsak a mindennek az alapját jelentő marketing stratégia kidolgozását vállalják, hanem a professzionális ügyfélszerző rendszer kiépítését, az arculat megtervezését, a céges honlap elkészítését, fotózást és reklámvideók leforgatását is.
Innovatív, full-service ügynökséggel együttműködve az egységes, egyedi megjelenés által jelentősen növelheted ügyfélkörödet, forgalmadat.