Számos egyéb tényezőre is figyelnie kell, de ha itt nem választ jól, akkor már hiába kozmetikázza termékeit. Ha itt rosszul közelíti meg a célközönsége igényeit, akkor nagyon nehéz dolga lesz, ha visszatérő vásárlókat szeretne. Márpedig egy kozmetikai vagy egy fürdőszobai (pl. tisztítószer) termék esetén nagyon fontosak a visszatérő vásárlók.
A tárolók illeszkedjenek az igényekhez
Amikor megtervezi termékeit, akkor a legfontosabb, amit figyelembe kell vennie, az a célközönsége igényei, elvárásai, szokásai. Persze előbb tudnia kell, hogy ki a célközönsége. De, ha ez megvan, akkor egy kis piackutatással fel tudja mérni azt, hogy minek kell megfelelnie pl. a tökéletes kozmetikumnak.
Ez igaz a parfümökre, a kozmetikumokra, a táplálékkiegészítőkre, de még a tisztítószerekre is. Nem mindegy ugyanis, hogy mennyire könnyű valamit adagolni, mennyire praktikus a tárolóflakon kialakítása vagy épp a mérete. Mindig az adott terméktípusnak megfelelően kell megválasztani, hogy mibe is kerüljön.
Pl. egy rúzs nem mehet tégelybe, mert sokkal praktikusabb egy róla elnevezett rúzstokból használni. De ha pl. a méretet nézzük, akkor egy 200 ml-es gyógyszeres dobozba nem érdemes tisztítószert rakni, mert túl sokszor kellene cserélni. Ugyanígy a legcélszerűbb pl. cseppentős flakont alkalmazni olyan folyékony vitaminkészítménynél, amiből pár cseppre van szükség. Épp ezért nagyon fontos, hogy megfelelő tárolót válasszon termékének.
Nézze meg az Allinpackaging.hu tárolóit, melyekből széles a választék, garantáltan megtalálja a megfelelőt.
Gondoljon a designra is
Ott tartunk, hogy van egy kiváló terméke, mely a megfelelő tárolóválasztás miatt praktikusan is használható. Ezt követően jöhet a brand kialakítása, annak megteremtése, hogy vonzó legyen a vásárlók számára. Nem mellékes a névválasztás, de talán még fontosabb, hogy jól nézzen ki a termék, vonzza a tekintetet, eladja a flakon tartalmát.
Ha megfelelő volt a flakon vagy üveg kiválasztása, akkor lesz rajta elég hely ahhoz, hogy eladhatóvá tehesse a tartalmát. Már csak szüksége lesz egy jó designra és valakire, aki felviszi azt a tároló oldalára. Akár mindkettőben tud segíteni a fent már említett Allinpackaging.hu, ahol még akár a bértöltést, sőt a bérgyártást is elintézheti. Különböző nyomdai technikákkal, címkével vagy közvetlenül a felületre is fel tudják vinni a termékjellemzőket és a designt.
Jöhet az értékesítés!
Ha mindennel megvan, kész a terméke, már “csak” el kell adnia. Ebben nagy segítségére lesz mind a megfelelően megválasztott tároló, mind a szépen összeállított címkedesign is. Utóbbi segíti az eladásokat, előbbi pedig inkább visszatérő vásárlókat fog generálni.