A 2016-os labdarúgó Európa Bajnokságot beharangozó online videójukat már több mint 33 millióan látták YouTube-on. Az új kampányfilm – melynek címe „A várakozás” – június 1-jétől július 10-éig fog futni. A videó egy kislányról és egy igazi törzsszurkolóról szól, akik épp egy meccsre sietnek egy-egy Hyundai autóban. De sajnos dugóba kerülnek, így lecsúsznak a kezdésről. Legalábbis azt hiszik, azonban a futballsztárok, mint Ronaldo, késleltetik a kezdést, amíg meg nem érkeznek. Hiszen a meccs azért van, hogy az elhivatott szurkolók, a szuper drukkerek mind élvezhessék.
Az Eb alatt a Hyundai Digitális Drukkerpark is egy, a szuper drukkereket megcélzó gócpont lesz, ahol bevonó aktivitásokkal várják a legnagyobb fanokat. Friss híreket olvashatnak a látogatók, illetve játszhatnak is, mellyel egy Hyundai i20 autót lehet nyerni június 1-je és július 10-e között.
Az EB-szezon alatt a Hyundai 350 autót biztosít az UEFA-csapatnak, hogy megkönnyítse a képviselők, játékvezetők, újságírók, biztonsági szakemberek és a VIP-vendégek közlekedését a helyszínek között. Valamint 12 csapatbusszal is támogatja az eseményt, így a játékosok zökkenőmentesen eljuthatnak a meccsek helyszíneire.